Є частиною однієї з найбільших мереж у світі – AccorHotels. Комплекс з сучасним дизайном та колоритним духом місцевості, має всі необхідні зручності для бізнес-подорожі.
Комплекс включає в себе:
Комплекс Mercure Kyiv Congress – ідеальне місце для проведення конференцій, семінарів, ділових зустрічей. Послуги Mercure Congress Centre затребувані серед багатьох українських і закордонних компаній.
Зали конгрес-центру оснащені сучасним обладнанням (акустика, засоби зв'язку і мультимедіа, меблі), можуть вмістити від 8 до 2000 гостей. З урахуванням заходів безпеки під час карантину кількість місць скореговано.
Команда Mercure Congress Centre суворо дотримується заходів безпеки під час карантину:
Комплекс Mercure в області організації конференцій включає в себе конференц-зали готелю і окремий, найбільший в столиці Mercure Congress Centre, загальна площа залів якого становить 5000 м2. Зали розмістилися на 4-5 поверхах сучасного центру Cosmopolite Multimall (блок С). Обладнані за останнім словом, вони призначені для проведення найрізноманітніших заходів.
Великий зал, розташований на 5-му поверсі конференц-холу. Звукоізоляційні перегородки можуть розділити залу на декілька, менших за площею.
Площа – 1000 кв.м, висота стелі – 4 м, максимальна місткість – 1000 персон.
Зал Спілберг обирають для проведення таких заходів як конференції, пресконференції, конгреси, семінари, концерти, банкети, корпоративні івенти.
Зала реєстрації площею 450 кв.м ідеальна для організації харчування учасників ділових заходів. Тут проводяться кава-брейки, під час яких забезпечується неформальна комунікація.
Завдяки вдалому розташуванню має приголомшливий вид з панорамних вікон. Банкет-хол ідеально пристосований до проведення урочистих подій – весілля, банкетів та фуршетів, корпоративних заходів, гала-вечерь, днів народження. В залі достатньо місця для сцени і активних заходів. Площа – 350 кв.м, максимальна місткість – 350 персон.
Є найбільшим за площею в Mercure Congress Centre, знаходиться на 4-му поверсі. Завдяки спеціальним звукоізоляційним перегородкам може бути розділений на декілька окремих приміщень площею від 60 до 470 кв.м.
Ідеальний для організації конференції, пресконференцій, масштабних конгресів, презентацій, концертів, корпоративних заходів з можливостями монтажу сцени, банкетів та фуршетів.
Площа – 1200 кв.м, максимальна місткість – 1300 персон.
Зал вміщає від 70 до 350 учасників залежно від типу розсадки. Тут можна проводити не тільки ділові заходи, але й урочистості – весілля, ювілеї, банкети, корпоративи. У залі – окремий гардероб та власний бар.
Площа – 400 кв.м, максимальна місткість – 350 персон у форматі «фуршет».
Зали знаходяться безпосередньо в готелі на третьому та першому поверсі. Усі зали оснащені сучасним обладнанням, системою кондиціонування та безкоштовним Wі-Fі.
Призначений для проведення бізнес-семінарів, ділових переговорів, презентацій на вищому рівні, оскільки оснащений усім необхідним конференц-обладнанням, безкоштовним Wi-Fi, а також має функцію затемнення, яка зробить перегляд матеріалів на проєкційному екрані максимально комфортним. Залежно від побажань, можливі різні варіанти розсадки гостей: «театр», «навчальна кімната», «засідання», «банкет».
Зонально приміщення розділене на дві частини, завдяки чому існує можливість проведення кавових пауз у цьому ж залі.
Площа – 75 кв.м, максимальна місткість – 60 персон.
Зручно використовувати як для ділових переговорів, нарад, так і для погодинної оренди в форматі офісу. Є все необхідне обладнання, високошвидкісний Wi-Fi – безкоштовно.
Площа – 16 кв.м, місткість – до 8 осіб.
Вхід в зал з ресторану Cosmopolite, розташований на першому поверсі готелю. Зала є ідеальним місцем як для святкування подій у невеликому колі, так і для проведення перемовин, семінарів, дегустацій. В залі – панорамні вікна, багато світла, великій дубовий стіл та комфортні шкіряні крісла. Обладнаний плазмою, безкоштовним Wi-Fi, додатково може бути розміщено необхідне обладнання.
Площа – 30 кв.м, місткість – до 14 персон.